Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Inger Johansson - 5 maj 2012 01:08

I torsdags kväll hade vi en skön och mycket trevlig kväll med god mat och gott vin. Våra vänner Olivia och Joseph var här och även våra nya grannar det franska paret Geraldine och Sebastien med dottern Coraline. Christoffer tog det här kortet i mörkret.

I går körde jag sonen till Mersing varifrån han tog en snabb båt ut till Tioman Island för att dyka. Han ringde när han kommit fram (1½-2 tim med båt) och berättade att det var som en sago ö. Han bor i en bungalow på styltor på stranden med hela det blå havet nedanför sig. Han provade ut sin utrustning på eftermiddagen och idag och i morgon dyker han till skeppsvrak och längs korallreven. Jag blev så avundsjuk att jag på studs bestämde att han får åka tillbaka ett par dagar nästa vecka och då ska jag med för att bada och sola och kanke snorkla. Christoffer tar redan foton med sin mobil och jag ska ta fler när jag kommer dit.

Här en bild på den mycket omtalade sonen som inte fick vara med på bilden ovan. Hans hår har blekts flera nyanser av solen redan och han börjar få sin pappas lockar. 

   

Ovido - Quiz & Flashcards