Alla inlägg den 23 november 2011

Av Inger Johansson - 23 november 2011 09:04

Här kommer lite bilder så får jag skriva senare.  

   



Vi åkte till Desaru Beach, dryg timme hemifrån men vi stannade två nätter på hotell eftersom vi hade perfekt hundvakt. 2½ dagar med sol, goda drinkar god mat och allmänt välmående för Sandra och mig själv.


 

Indra sitter i solen, något hon aldrig skulle gjort för några månader sedan innan hon vande sig vid värmen. 


''

Sandra vid poolen i Desaru.

 

Sandra och Tintin solar på tomten (varmt som i en ugn så jag spolade av dom med trädgårdsslang efter en stund).





Poolen i Desaru.    

Grannens tomt fotad av Sandra från hennes sovrumsfönster.


Nedan finaste apfotot tycker jag av apmamma med barn. Vi har en mängd foton av apor.

 

Tintin på Sandras säng





Mat Sandra gillade

 



30 grader varmt i havet

 


Frukt är gott i värmen

   

1,4 miljoner pengar växlade vi till oss inför Indonesienresan. (Ca 700 kr)

Orkidé på min terass


Sjöjungfru?



 

Bild från golf klubbens område



Mat Sandra INTE gillade.  




Annanas

     



Middag med Olivia och Joseph

 


Rejäl och jättegod club sandwich

 

Mittemot Olivia och Joseph

 

Singapore sling och Black russian, mmmmm



Verklig soldyrkare

 


Nästa goda drink, Pina colada 



Min favoritbild!

M    

Snart jul


Fler bilder kommer!


Ovido - Quiz & Flashcards